Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Onsdag08.04.2020

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Byråer

Ikeas nya byrå: ”Att vi jobbar gränslöst var en nyckelfaktor till att vi vann pitchen”

Publicerad: 28 Februari 2020, 12:15

Gemma Know är vd på Virtue Northern Europe.

Foto: Wikimedia commons / Pressbild

Virtue har vunnit prestigeuppdraget som Ikeas nya kreativa byrå. För Resumé berättar Virtues nordeuropachef Gemma Knox vad byrån vill göra med Ikeas varumärke och utmaningen att anpassa kommunikationen till sex olika marknader.


Ämnen i artikeln:

Åkestam HolstViceVirtueIKEADär livet händer

I går torsdag stod det klart att Sveriges starkaste varumärke – Ikea – valt ny byråpartner. Valet som ny byrå för varumärkesbyggande kommunikation föll på Virtue, mediehuset Vices kreativa

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna
Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Magasinet direkt i brevlådan, 11 nr per år

Du har möjlighet att säga upp prenumerationen när du vill under de första 30 dagarna. Därefter övergår den till en 12 månaders prenumeration med allt vårt digitala material och magasin för 5995 kr/år (ex. moms).

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.