torsdag23 mars

Kontakt

Annonsera

E-tidning

Sök

Starta din prenumeration

Prenumerera

Byråer

Ikeas nya byrå: ”Att vi jobbar gränslöst var en nyckelfaktor till att vi vann pitchen”

Publicerad: 28 februari 2020, 12:15

Gemma Know är vd på Virtue Northern Europe.

Foto: Wikimedia commons / Pressbild

Virtue har vunnit prestigeuppdraget som Ikeas nya kreativa byrå. För Resumé berättar Virtues nordeuropachef Gemma Knox vad byrån vill göra med Ikeas varumärke och utmaningen att anpassa kommunikationen till sex olika marknader.

Ämnen i artikeln:

Åkestam HolstViceVirtueIkeaDär livet händer

Amanda Törner

amanda.torner@resume.se


I går torsdag stod det klart att Sveriges starkaste varumärke – Ikea – valt ny byråpartner. Valet som ny byrå för varumärkesbyggande kommunikation föll på Virtue, mediehuset Vices kreativa

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Nya Resumé 2023 - magasin med dubbelt antal sidor, mer inspiration och fördjupning i coffeetable format
Nytt veckobrev för alla prenumeranter med ännu mer fokus på snabb omvärldsbevakning
Exklusivt analysbrev med kartläggningar, granskningar & insikter
Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll på resume.se

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material och vårt magasin. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har då möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:

Resumés nyhetsbrev

Välj nyhetsbrev