Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Fredag21.02.2020

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Byråer

Isobar tar Stockholm Pride

Publicerad: 11 Februari 2014, 10:02

Skandinaviens största Pridefestival, Stockholm Pride, väljer Isobar som ny samarbetspartner för totalkommunikationen kring festivalen. Arbetet startar omedelbart och omfattar koncept, strategi, marknadsföring, digital produktion och PR.


Ämnen i artikeln:

IsobarPridefestivalen

Isobar är ny byråpartner till Stockholm Pride. Uppdraget gäller samtliga former av kommunikation kring festivalen: koncept, strategi, marknadsföring, digital produktion och PR.

– Isobar är en modern och gränsöverskridande byrå som har fått uppdraget att göra om vår kommunikation från grunden, säger Soliman Herrera Johansson, ny marknads- och kommunikationschef för Stockholm Pride. Det är en spännande och viktig tid för oss som organisation och våra hjärtefrågor står mer på agendan än någonsin tidigare. Därför är det dags för oss att skapa ett Stockholm Pride 2.0 där vi förtydligar varumärket, når ut med vårt budskap och lockar besökare till festivalen.

– Vi är väldigt stolta över förtroendet och ser fram emot att jobba med ett starkt varumärke, viktiga frågor och en dynamisk målgrupp. Isobars vision är att arbeta med idéer utan begränsningar och med en så här spännande kund har vi verkligen möjlighet att arbeta med hybridlösningar som inkluderar alla våra kompetenser, säger Jens Rundkvist, vd på Isobar.

Stockholm Pride äger rum 28 juli – 2 augusti 2014.

Krister Berntsson

Ämnen i artikeln:

IsobarPridefestivalen

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.