Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration
Byråer
Publicerad: 28 april 2020, 11:53
För första gången i pr-byråns historia kliver Juno över 10 miljoner kronor i omsättning.
Ämnen i artikeln:
Juno PrPr-byrån Juno fokuserar på hållbarhetsområdet och jobbar med kunder som Oatly, Livsmedelsföretagen, Indy Beauty och White arkitekter. Nu har bolagets bokslut för 2019 kommit in till Bolagsverket.
Under 2019 ökade Juno sin omsättning med en miljon kronor till 10,7 samtidigt som de precis som föregående år redovisar en vinst på cirka 500 000 kronor. I sparkistan fanns vid räkenskapsårets slut drygt fem miljoner kronor.
Nyligen lämnade Junos medgrundare Désirée Maurd bolaget vilket lämnar Caroline Jungsand som ensam ägare. Under 2019 rekryterade byrån fyra nya konsulter i form av Johanna Zetterström, Fredrik Elisson, My Morinder och Erik Norman.
Ämnen i artikeln:
Juno Pr