Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Lördag11.07.2020

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Byråer

Kärnhuset byter namn – blir New Normal

Publicerad: 20 Mars 2020, 13:33

Cecilia Meller, vd på New Normal (före detta Kärnhuset).

Foto: Pressbild

Efter ett år av förändringsarbete byter Kärnhuset namn till New Normal. Syftet är att bättre visa vad byrån hjälper kunderna med – att nå sitt nya normala.


För att skapa ett delägande har hela byrån tillsammans tagit fram Kärnhusets nya byrånamn New Normal. Enligt byrån är det inte bara ett namn, utan ett förhållningssätt som ”skapar ständig rörelse”. Ambitionen är att hjälpa kunderna att nå sitt nya normala. 

– Människor rör sig alltid mot något nytt. Nya tankar, nya känslor, ny teknik och nya sätt att leva. Vi vill hjälpa våra kunder att bygga varumärken som blir en del av, och kanske till och med leder, den rörelsen, säger vd Cecilia Meller i ett pressmeddelande. 

Marcus Tägtström, delägare, kommenterar:

– Vi har gjort ett gediget strategiarbete på oss själva där vi kartlagt kundernas behov för att förutse framtiden och ta nästa steg som byrå. Idag utgår vi mer från ett förtjänat synsätt, men också mer från beteendepsykologi och drivkrafter än tidigare. Vi har mer data i dag som gör det möjligt att rikta kreativiteten.

Amanda Törner

Reporter

amanda.torner@resume.se

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.