Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Tisdag07.04.2020

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Byråer

Kreativitet i karantän: Fem cd:s om hur de håller kreativiteten levande just nu

Publicerad: 26 Mars 2020, 14:23

Josefine Richards, McCann, Martin Baude, Vinter, Niclas Fors, Ord&Bild, Linda Elers, M&C Saatchi och Andreas Kjellgren, Valentin Experience.

Foto: Getty Images / Montage

Hemmajobb, kunder som drar i nödbromsen och osäkerhet inför framtiden. Coronaviruset ställer Sverige byråer inför nya utmaningar. Resumé vänder sig till fem creative directors för att ta reda på hur deras kreativitet påverkas av krisläget.


Ämnen i artikeln:

McCann StockholmLinda ElersJosefine RichardsVinterCoronavirusetM&C SaatchiOrd&BildValentin Experience

Många av Sveriges byråer låter just nu sina medarbetare jobba hemifrån för att bidra till att minska smittspridningen av covid-19. För de kreatörer som är vana vid att direkt bolla

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna
Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Magasinet direkt i brevlådan, 11 nr per år

Du har möjlighet att säga upp prenumerationen när du vill under de första 30 dagarna. Därefter övergår den till en 12 månaders prenumeration med allt vårt digitala material och magasin för 5995 kr/år (ex. moms).

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.