Byråer
Kundlistan växer rejält – vill bli ”Sveriges mest kreativa digitala byrå”
Publicerad: 24 januari 2022, 12:07
Hoss Agency fördubblade personalstyrkan under förra året. Efter att ha satsat på att fortbilda de anställda och stärkt musklerna inom analys ska influencerspecialisten bredda erbjudandet ytterligare.
Pr- och produktionsbyrån Hoss Agency som grundades av systrarna Sharareh och Roshi Hoss backade rejält under 2020. Omsättningen dök med 56 procent till 7,7 miljoner kronor (17,8) och rörelseresultatet skrevs
Vill du läsa vidare?
Starta din prenumeration.
Första 30 dagarna utan kostnad
Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna
För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material och vårt magasin. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har då möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.