Byråer
Lovar fullständig transparens i avtalen – nu lanseras hans nya influenceragentur
Publicerad: 29 juni 2021, 11:43
Theodor ”Theoz” Haraldsson, Johannes Gustavsson och Astrid Nordin.
Foto: Pressbilder
I avtal mellan influencernätverk och annonsör syns ofta inte hur stor del som går direkt till profilen. Med den nya agenturen Infly lovar grundaren Johannes Gustavsson fullkomlig transparens och målsättningen är att erbjuda en helhetslösning för att bygga influencers varumärken. Med sig från start har han de två Tiktok-stjärnorna ”Theoz” och Astrid Nordin.
Ämnen i artikeln:
Influencer marketingInfluencersInflyInfluencernätverkJohannes GustavssonTheozTikTokSociala medierSmygreklamReklamombudsmannenGöteborgsbaserade Infly lanserades i juni av Johannes Gustavsson, kommunikationsrådgivare med en bakgrund på bland annat Tubecon, Egmont och Miltton Labs. Målsättningen är att erbjuda influencers en helhetslösning och utöver att
Vill du läsa vidare?
Starta din prenumeration.
Första 30 dagarna utan kostnad
Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna
För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material och vårt magasin. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har då möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.