Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Fredag04.12.2020

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Byråer

Mindshare plockar in ”storyteller”

Publicerad: 6 Mars 2014, 09:52

Mediebyrån Mindshare anställer Jenny Vinterqvist som Creative Media Manager. Hon ska utgöra en viktig del av byråns kreativa avdelning Invention.


Ämnen i artikeln:

MindshareSASLantmännenSF MediaVolkswagen

– Med Jennys erfarenhet och kompetens så förstärker vi vårt erbjudande  med inte bara ett kreativt agerande inom media, utan även inom  produktion och storytelling, säger Joakim Antelius, Creative Media  Director/Head of Invention på Mindshare i en kommentar.

Jenny Vinterqvist kommer närmast från egen verksamhet och har arbetat med reklam- och konstprojekt för kunder som SAS.

Hon har tidigare också jobbat åt SF Media och producerat filmer för alltifrån Lantmännen och Volkswagen till STS.

– Alla vill höra en bra historia. Den kan handla om vad som helst men det  måste beröra. På Mindshare får jag möjlighet att arbeta långsiktigt med  storytelling och i en kreativ roll skapa effektiv kommunikation  tillsammans med många fler varumärken än tidigare, säger Jenny  Vinterqvist i en kommentar.

Mindshare ingår i WPP är har 6 000 anställda på 113 kontor i 82 länder, varav 63 anställda i Sverige.

Karl-Johan Byttner

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.