Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Torsdag03.12.2020

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Byråer

Nya analyschefen – en Fröjdh för Bizkit

Publicerad: 24 Februari 2012, 15:15

Ida Fröjdh.

Mediebyrån Bizkit har en ny analyschef: Ida Fröjdh.


Ämnen i artikeln:

Bizkit Wisely

Ida Fröjdh har tidigare jobbat med research och  analys av varumärken och kommunikationseffekter – bland annat på Blue  Carrot, tidigare NMA.

Hon kommer att ansvara för och driva research- och  analysarbetet i Bizkits kundteam. Tidigare har Bizkit lagt ut tracking och analys på andra företag.

Magnus Helander

Ämnen i artikeln:

Bizkit Wisely

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.