Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Byråer

Nyföretagandet blomstrar trots corona – här är byråerna som vill haffa affärerna (och här är deras strategier framåt)

Publicerad: 24 augusti 2021, 14:04

Coronautbrottet har tvärtemot profetiorna fått den svenska kommunikationsbranschen att växa. Resumé har pratat med fyra nystartade bolag – Save Our Souls, Vidd Agency, Garland + Pine och 376 Films. Ta del av deras bästa tips om positionering, pitchande, organisation och drömkunder.


Ämnen i artikeln:

ReklambyråerKommunikationsbyråerStrategi

Pandemin har skapat en stor osäkerhet på reklammarknaden. Tightare budgetar, medieinvesteringar som ännu inte har kommit tillbaka till 2019 års nivåer än, svårare möjligheter till omvärldsbevakning och analys samt den

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Magasinet direkt i brevlådan, 11 nr per år

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material och vårt magasin. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har då möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.

Se fler branschtitlar från Bonnier News