Byråer
Nyföretagandet blomstrar trots corona – här är byråerna som vill haffa affärerna (och här är deras strategier framåt)
Publicerad: 24 augusti 2021, 14:04
Coronautbrottet har tvärtemot profetiorna fått den svenska kommunikationsbranschen att växa. Resumé har pratat med fyra nystartade bolag – Save Our Souls, Vidd Agency, Garland + Pine och 376 Films. Ta del av deras bästa tips om positionering, pitchande, organisation och drömkunder.
Pandemin har skapat en stor osäkerhet på reklammarknaden. Tightare budgetar, medieinvesteringar som ännu inte har kommit tillbaka till 2019 års nivåer än, svårare möjligheter till omvärldsbevakning och analys samt den
Vill du läsa vidare?
Starta din prenumeration.
Första 30 dagarna utan kostnad
Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna
För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material och vårt magasin. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har då möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.