Byråer
Okommunicerad kundkonflikt inom Publicis – jobbar med både Pampers och Libero
Publicerad: 11 juni 2020, 11:57
Sedan två månader sitter Publicis svenska byråer under samma tak. De nya förutsättningarna har dock inte kommunicerats till de två konkurrenterna Pampers och Libero som jobbar med Zenith respektive MSL.
I slutet av 2018 valde byrånätverket Publicis, med byråer som Saatchi & Saatchi, MSL, Starcom, Zenith och BBH, att införa den nya arbetsmodellen ”The power of one”. Tanken med den
Vill du läsa vidare?
Starta din prenumeration.
Just nu 49 kr för 3 månader
Möjlighet att säga upp under de första 3 månaderna.
Efter introduktionsperioden på 3 månader förnyas prenumerationen med 30% rabatt på ord.pris: 4 195 kr/år ex. moms och 12 månaders bindningstid och årlig förnyelse till ordinarie pris 5 995 kr. Säg upp prenumerationen när som helst, så avslutas den efter avtalad bindningstid.