lördag23 september

Kontakt

Annonsera

E-tidning

Sök

Starta din prenumeration

Prenumerera

Byråer

Okommunicerad kundkonflikt inom Publicis – jobbar med både Pampers och Libero

Publicerad: 11 juni 2020, 11:57

Sedan två månader sitter Publicis svenska byråer under samma tak. De nya förutsättningarna har dock inte kommunicerats till de två konkurrenterna Pampers och Libero som jobbar med Zenith respektive MSL.

Ämnen i artikeln:

MSLLiberoAlwaysZenith

Thomas Nilsson

thomas.nilsson@resume.se


I slutet av 2018 valde byrånätverket Publicis, med byråer som Saatchi & Saatchi, MSL, Starcom, Zenith och BBH, att införa den nya arbetsmodellen ”The power of one”. Tanken med den

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Just nu 49 kr för 3 månader

Nya Resumé 2023 - magasin med dubbelt antal sidor, mer inspiration och fördjupning i nytt format
Nytt veckobrev för alla prenumeranter med ännu mer fokus på snabb omvärldsbevakning
Exklusivt analysbrev med kartläggningar, granskningar & insikter
Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll på resume.se

Möjlighet att säga upp under de första 3 månaderna.

Efter introduktionsperioden på 3 månader förnyas prenumerationen med 30% rabatt på ord.pris: 4 195 kr/år ex. moms och 12 månaders bindningstid och årlig förnyelse till ordinarie pris 5 995 kr. Säg upp prenumerationen när som helst, så avslutas den efter avtalad bindningstid.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:

Resumés nyhetsbrev

Välj nyhetsbrev