Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration
Byråer
Publicerad: 30 juli 2021, 08:39
Visit Swedens vinnande bidrag Welcome to Sweden, when the time is right.
Content Marketing Awards är en internationell tävling inom content marketing. I år tog svenska Off The Wall hem hela fem guld.
Det är ett nytt rekord för OTW, som tidigare tagit tre guld i samma tävling.
– Fem guld i denna hårda internationella konkurrens är helt otroligt, säger Rasmus Winther, vd på OTW i ett pressutskick.
LÄS OCKSÅ: Så jobbar contentbyråerna för att utveckla affären – här är deras bästa tips: ”Krävs en annan nivå”
– Det är också ett kvitto på att vi har medarbetare och team som presterar på högsta kreativa, strategiska och kommunikativa nivå, fortsätter han.
Han menar att det som kampanjerna har gemensamt är modiga uppdragsgivare, som har hanterat tyngre frågor.
– Gemensamt för dem är att vi tillsammans hanterat viktiga och komplexa frågor under en period när tillvaron varit förändrad för de flesta av oss, säger Rasmus Winther.
LÄS OCKSÅ: Storslam för OTW – här är alla vinnare i Swedish Content Awards
The Building Tomorrow Project (med Two Rivers Marketing), Volvo Construction Equipment
Welcome to Sweden, when the time is right, Visit Sweden
Global News, Ikea
Motherhood, Aller Media
STHLM Magazine, Stockholms handelskammare