Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Byråer

People People People gör strategisk satsning på inbound marketing

Publicerad: 14 november 2022, 12:44

Stefan Tärnell, Olivia Wallström och Juliën Greve.

Byrånätverket People People People gör stor satsning på inbound marketing, Dessutom rekryteras en ny vd till The Domain Was Taken.

Ämnen i artikeln:

The Domain Was TakenPeople People PeopleNyheter

R

Redaktionen

red@resume.se


The Domain Was Taken startades Filip Dalhamn och branschprofilen Jesper Åström.
Byrån arbetar strategiskt och operativt med trafik och kontakter i kundernas digitala plattformar och rekryterar nu till en nysatsning. Nyligen började två erfarna market automation-specialister; Olivia Vallström, tidigare på Froda, och Juliën Greve, tidigare Vattenfall för att mätta de ökade förfrågningar från bland andra de två nya uppdragsgivarna C More och Gymgrossisten.

Ny vd för verksamheten är sedan efter semestern är Stefan Tärnell. Han har tidigare gjort tillväxtresor på Hearts & Science och varit Founding Partner på Curamando. 

– Vi har bestämt oss för att satsa på The Domain Was Taken och då är rekryteringen av Stefan spännande för att kunna skala upp. Vårt erbjudande är ofta en väldigt spännande start på en kundrelation för vårt nätverk där de andra byråerna sköter produktionen, säger Filip Dalhamn i ett pressmeddelande. 

TDWT har nu över 20 konsulter som hjälper deras kunder optimera och öka trafiken och värdet på trafiken, i stället för att spendera mer pengar på media.

I dagsläget jobbar 400 medarbetare på PPP-byråerna Spoon, Oh My, Trickle, Kit, Fuze, Post, Gabardin och The Domain Was Taken (TDWT), 

Dela artikeln:

Resumés nyhetsbrev

Välj nyhetsbrev