Byråer
Philip Ahlqwists nya byrå ska minska reklamsvinnet: ”Med flera specialistbyråer missar många helhetsbilden”
Publicerad: 23 maj 2022, 12:49
Carl Kamm och Philip Ahlqwist.
Konsultuppdraget för ett riskkapital-bolag blev startskottet för Philip Ahlqwists nya varumärkesbyrå New Kin. Tillsammans med Carl Kamm ska han hjälpa varumärken –från strategi till exekvering. ”Vår metod ska göra varumärken syftesdrivna och samtida, men samtidigt långsiktigt relevanta”, säger han.
Philip Ahlqwist har under karriären arbetat som copywriter, art director, creative director och kundansvarig på bland annat Marcel Paris, Volontaire och Forsman & Bodenfors. Under de senaste fem åren har
Vill du läsa vidare?
Starta din prenumeration.
Första 30 dagarna utan kostnad
Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna
För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material och vårt magasin. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har då möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.