Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Byråer

Philip Ahlqwists nya byrå ska minska reklamsvinnet: ”Med flera specialistbyråer missar många helhetsbilden”

Publicerad: 23 maj 2022, 12:49

Carl Kamm och Philip Ahlqwist.

Konsultuppdraget för ett riskkapital-bolag blev startskottet för Philip Ahlqwists nya varumärkesbyrå New Kin. Tillsammans med Carl Kamm ska han hjälpa varumärken –från strategi till exekvering. ”Vår metod ska göra varumärken syftesdrivna och samtida, men samtidigt långsiktigt relevanta”, säger han.


Ämnen i artikeln:

VarumärkesbyråerNyheter

Philip Ahlqwist har under karriären arbetat som copywriter, art director, creative director och kundansvarig på bland annat Marcel Paris, Volontaire och Forsman & Bodenfors. Under de senaste fem åren har

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Magasinet direkt i brevlådan, 11 nr per år

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material och vårt magasin. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har då möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Ämnen i artikeln:

VarumärkesbyråerNyheter

Dela artikeln:

Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.