måndag25 september

Kontakt

Annonsera

E-tidning

Sök

Starta din prenumeration

Prenumerera

Byråer

”Så ska framtidens arbetsplats se ut” – här är kreatörernas 25 punkter långa önskelista till arbetsgivarna

Publicerad: 16 september 2021, 13:27

Molly Rennéus (Volt), Josephine Wallin Ankarstrand (Le Bureau), Lisa Careborg (Happy F&B), Mina Fagerfjäll (Splay One), Linda Elers (M&C Saatchi), Samuel Skwarski (Volt).

Pandemin har som bekant tvingat oss in i nya vanor – både hemma och på jobbet. Nu berättar ett gäng kreatörer och strateger om vilka punkter som är avgörande för att ett flexibelt arbetssätt ska fungera framåt.
”Jag har nästan känt mig lite övervakad hittills”, säger en kreatör som vill vara anonym.

Ämnen i artikeln:

ReklambyråerUncle UnicornBBDO NordicsKatja JanfordNew NormalFamiljenSplay OneOktoHappy F&BM&C SaatchiLinda ElersLe BureauCoronaviruset

Yasmine Winberg

yasmine.winberg@resume.se


När vi frågar 17 kreatörer på olika byråer om hur de vill att framtidens arbetssätt ska se ut svarar alla att de önskar en variation. Ingen vill gå tillbaka till

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Just nu 49 kr för 3 månader

Nya Resumé 2023 - magasin med dubbelt antal sidor, mer inspiration och fördjupning i nytt format
Nytt veckobrev för alla prenumeranter med ännu mer fokus på snabb omvärldsbevakning
Exklusivt analysbrev med kartläggningar, granskningar & insikter
Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll på resume.se

Möjlighet att säga upp under de första 3 månaderna.

Efter introduktionsperioden på 3 månader förnyas prenumerationen med 30% rabatt på ord.pris: 4 195 kr/år ex. moms och 12 månaders bindningstid och årlig förnyelse till ordinarie pris 5 995 kr. Säg upp prenumerationen när som helst, så avslutas den efter avtalad bindningstid.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:

Resumés nyhetsbrev

Välj nyhetsbrev