Byråer
”Så ska framtidens arbetsplats se ut” – här är kreatörernas 25 punkter långa önskelista till arbetsgivarna
Publicerad: 16 september 2021, 13:27
Molly Rennéus (Volt), Josephine Wallin Ankarstrand (Le Bureau), Lisa Careborg (Happy F&B), Mina Fagerfjäll (Splay One), Linda Elers (M&C Saatchi), Samuel Skwarski (Volt).
Pandemin har som bekant tvingat oss in i nya vanor – både hemma och på jobbet. Nu berättar ett gäng kreatörer och strateger om vilka punkter som är avgörande för att ett flexibelt arbetssätt ska fungera framåt.
”Jag har nästan känt mig lite övervakad hittills”, säger en kreatör som vill vara anonym.
Ämnen i artikeln:
ReklambyråerUncle UnicornBBDO NordicsKatja JanfordNew NormalFamiljenSplay OneOktoHappy F&BM&C SaatchiLinda ElersLe BureauCoronavirusetNär vi frågar 17 kreatörer på olika byråer om hur de vill att framtidens arbetssätt ska se ut svarar alla att de önskar en variation. Ingen vill gå tillbaka till
Vill du läsa vidare?
Starta din prenumeration.
Just nu 49 kr för 3 månader
Möjlighet att säga upp under de första 3 månaderna.
Efter introduktionsperioden på 3 månader förnyas prenumerationen med 30% rabatt på ord.pris: 4 195 kr/år ex. moms och 12 månaders bindningstid och årlig förnyelse till ordinarie pris 5 995 kr. Säg upp prenumerationen när som helst, så avslutas den efter avtalad bindningstid.