Byråer
Så skruvar svenska byråledare erbjudandet i kristider: ”Tightare budgetar kan leda till mer kreativitet”
Perfect Fools, The Amazing Society, Prime, The&Partnership, Westander, Jung, United influencers, Vinter, B-Reel. Rud Pedersen och FLB Europa om sina satsningar och största utmaningar 2023. ✓ ”Många är villiga att gasa ut ur krisen”. ✓ Byråaffärerna som gynnas av tuffare tider. ✓ Varnar för kortsiktigt tänkande hos kunderna.
Publicerad: 13 januari 2023, 12:00
Klas Lusth (Perfect Fools), Tobias Franzén (The Amazing Society), Malin Severin (Prime), Anders Kinberg (The&Partnership), Patrik Westander (Westander), Jimmy Rodhelind och Ebba Grenninger (Jung), Jacob Wigselius (United Influencers), Helena Eriksson (Vinter), Oscar Erlandsson (B-Reel), Kristina Lindahl von Sydow (Rud Pedersen) och David Becker (FLB Europa)
Vill du läsa vidare?
Starta din prenumeration.
Just nu 49 kr för 3 månader
Möjlighet att säga upp under de första 3 månaderna.
Efter introduktionsperioden på 3 månader förnyas prenumerationen med 30% rabatt på ord.pris: 4 195 kr/år ex. moms och 12 månaders bindningstid och årlig förnyelse till ordinarie pris 5 995 kr. Inför varje förnyelse har du möjlighet att säga upp.