onsdag8 februari

Kontakt

Annonsera

E-tidning

Sök

Starta din prenumeration

Prenumerera

Byråer

Så skruvar svenska byråledare erbjudandet i kristider: ”Tightare budgetar kan leda till mer kreativitet”

Så skruvar svenska byråledare erbjudandet i kristider: ”Tightare budgetar kan leda till mer kreativitet”

Perfect Fools, The Amazing Society, Prime, The&Partnership, Westander, Jung, United influencers, Vinter, B-Reel. Rud Pedersen och FLB Europa om sina satsningar och största utmaningar 2023. ✓ ”Många är villiga att gasa ut ur krisen”. ✓ Byråaffärerna som gynnas av tuffare tider. ✓ Varnar för kortsiktigt tänkande hos kunderna.

Publicerad: 13 januari 2023, 12:00

Ämnen i artikeln:

NyheterStrategiReklambyråerPR-ByråerAffärer

Klas Lusth (Perfect Fools), Tobias Franzén (The Amazing Society), Malin Severin (Prime), Anders Kinberg (The&Partnership), Patrik Westander (Westander), Jimmy Rodhelind och Ebba Grenninger (Jung), Jacob Wigselius (United Influencers), Helena Eriksson (Vinter), Oscar Erlandsson (B-Reel), Kristina Lindahl von Sydow (Rud Pedersen) och David Becker (FLB Europa)

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Nya Resumé 2023 - magasin med dubbelt antal sidor, mer inspiration och fördjupning i coffeetable format
Nytt veckobrev för alla prenumeranter med ännu mer fokus på snabb omvärldsbevakning
Exklusivt analysbrev med kartläggningar, granskningar & insikter
Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll på resume.se

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material och vårt magasin. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har då möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Välj nyhetsbrev