Byråer
Så skruvar svenska byråledare erbjudandet i kristider: ”Tightare budgetar kan leda till mer kreativitet”
Så skruvar svenska byråledare erbjudandet i kristider: ”Tightare budgetar kan leda till mer kreativitet”
Perfect Fools, The Amazing Society, Prime, The&Partnership, Westander, Jung, United influencers, Vinter, B-Reel. Rud Pedersen och FLB Europa om sina satsningar och största utmaningar 2023. ✓ ”Många är villiga att gasa ut ur krisen”. ✓ Byråaffärerna som gynnas av tuffare tider. ✓ Varnar för kortsiktigt tänkande hos kunderna.
Publicerad: 13 januari 2023, 12:00
Klas Lusth (Perfect Fools), Tobias Franzén (The Amazing Society), Malin Severin (Prime), Anders Kinberg (The&Partnership), Patrik Westander (Westander), Jimmy Rodhelind och Ebba Grenninger (Jung), Jacob Wigselius (United Influencers), Helena Eriksson (Vinter), Oscar Erlandsson (B-Reel), Kristina Lindahl von Sydow (Rud Pedersen) och David Becker (FLB Europa)
Vill du läsa vidare?
Starta din prenumeration.
Första 30 dagarna utan kostnad
Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna
För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material och vårt magasin. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har då möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.