Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Lördag26.09.2020

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Byråer

Så ställer nystartade byrån om för att klara coronakrisen – pitchar mot USA

Publicerad: 19 April 2020, 06:00

Jesper Pålsson, vd på Frank Digital.

Foto: Pressbild

Coronaviruset ställer byråbranschen inför helt nya utmaningar. Jesper Pålsson, vd på den nystartade hybrid-byrån Frank Digital, berättar hur byrån växlat fokus i sin affär och börjat pitcha mot USA. Det har redan gett upphov till nya kunder.


Ämnen i artikeln:

CoronavirusetJesper PålssonAcneFrank Digital

Coronaviruset utgör en ekonomisk smäll för många industrier och byråbranschen är inget undantag. Uppdragen minskar och annonsörerna drar tillbaka medieinvesteringarna. Konsekvenserna har vi sannolikt bara sett början av, men konkurser

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Magasinet direkt i brevlådan, 11 nr per år

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material och vårt magasin. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har då möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.