Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration
Byråer
Publicerad: 19 April 2020, 06:00
Jesper Pålsson, vd på Frank Digital.
Foto: Pressbild
Coronaviruset ställer byråbranschen inför helt nya utmaningar. Jesper Pålsson, vd på den nystartade hybrid-byrån Frank Digital, berättar hur byrån växlat fokus i sin affär och börjat pitcha mot USA. Det har redan gett upphov till nya kunder.
Coronaviruset utgör en ekonomisk smäll för många industrier och byråbranschen är inget undantag. Uppdragen minskar och annonsörerna drar tillbaka medieinvesteringarna. Konsekvenserna har vi sannolikt bara sett början av, men konkurser
Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna
För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material och vårt magasin. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har då möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.