Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Lördag30.05.2020

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Byråer

Så ställer nystartade byrån om för att klara coronakrisen – pitchar mot USA

Publicerad: 19 April 2020, 06:00

Jesper Pålsson, vd på Frank Digital.

Foto: Pressbild

Coronaviruset ställer byråbranschen inför helt nya utmaningar. Jesper Pålsson, vd på den nystartade hybrid-byrån Frank Digital, berättar hur byrån växlat fokus i sin affär och börjat pitcha mot USA. Det har redan gett upphov till nya kunder.


Ämnen i artikeln:

CoronavirusetJesper PålssonAcneFrank Digital

Coronaviruset utgör en ekonomisk smäll för många industrier och byråbranschen är inget undantag. Uppdragen minskar och annonsörerna drar tillbaka medieinvesteringarna. Konsekvenserna har vi sannolikt bara sett början av, men konkurser

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna
Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Magasinet direkt i brevlådan, 11 nr per år

Du har möjlighet att säga upp prenumerationen när du vill under de första 30 dagarna. Därefter övergår den till en 12 månaders prenumeration med allt vårt digitala material och magasin för 5995 kr/år (ex. moms).

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.