Byråer
Seventy startar systerbyrå inför Cookiedöden: ”Stora idéer går ofta förlorade i datadrivet tjat”
Publicerad: 16 augusti 2021, 14:07
Sara Sjöman
I frustrationen över att se byråns strategier falla sönder i de digitala kanalerna startar Seventy Agency systerbyrån Pointseven. Vd:n Sara Sjöman är övertygad om att performance marketing kommer att handla mer om kreativitet efter cookiedöden.
Ämnen i artikeln:
Seventy AgencyVarumärkesbyrån Seventy Agency startar systerbyrån Pointseven. Tanken är att systerbyrån ska kunna hjälpa kunderna i hela kedjan, kunna exekvera de långsiktiga affärsstrategierna och bidra med hållbar tillväxt.
Vill du läsa vidare?
Starta din prenumeration.
Första 30 dagarna utan kostnad
Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna
För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material och vårt magasin. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har då möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.