Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera
Sök



Byråer

Starcoms kap: SPP

Publicerad: 12 September 2013, 09:19

SPP och Storebrand har valt Starcom som sin nya mediebyråpartner i Sverige och Norge. – Våra målsättningar kräver ett starktoch nära samarbete med vår mediebyrå, säger Pino Roscigno, marknadschef på SPP.


Ämnen i artikeln:

SPPStarcom

Upphandlingen gjordes med stöd av Ebba Horn på Media Path.

– Starcom-teamet har påvisat en djup förståelse för vår varumärkesposition och för våra affärsutmaningar. Vår kravspecifikation har verkligen uppfyllts, i synnerhet när det gäller konsument- och marknadsinsikter, digital expertis och kreativitet, säger Pino Roscigno i ett pressmeddelande.

Sonja Böttcher, client service director på Starcom Stockholm:

– Det är ett mycket inspirerande uppdrag med höga målsättningar som kräver att vi utnyttjar och exploaterar alla tänkbara möjligheter som den digitala marknaden och dess kanaler ger.

Magnus Helander


Ämnen i artikeln:

SPPStarcom

Dela artikeln:

Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.