Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Byråer

Startar varumärkesbyrå inriktad på hållbarhet: ”Vi vill växa snabbt, för vi har inte så lång tid på oss”

Publicerad: 9 september 2021, 10:03

Vanja Johnson, strateg, och Martin Behm, vd och grundare.

Den nystartade varumärkesbyrån Make Thrive vill möta hållbarhetsfrågan från ett nytt håll. Istället för att skapa nya varumärken som signalerar hållbarhet, vill man definiera varumärkets högre syfte för att hjälpa bolag stärka sitt hållbarhetsengagemang och därmed vidareutveckla varumärket.


Ämnen i artikeln:

HållbarhetVarumärkesbyråer

Make Thrives vd, Martin Behm, har en gedigen erfarenhet av hållbarhetsarbete och kommunikation. Han har tidigare arbetat med större bolag, men den nya byrån riktar sig mot mindre aktörer. Och

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Magasinet direkt i brevlådan, 11 nr per år

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material och vårt magasin. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har då möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.

Se fler branschtitlar från Bonnier News