Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Onsdag14.04.2021

Kontakt

Annonsera

E-tidning

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Byråer

Storbyråerna om de nya affärerna 2021: ”Absolut ett annat läge i dag jämfört med förra året”

Publicerad: 15 Mars 2021, 14:08

Johan Bello (Acne), Mehrnaz Bejne (Garbergs) och Andreas Dahlqvist (Nord DDB) tror att 2021 kan innebära en ketchup-effekt jämfört med fjolåret.

TikTok, Folkhälsomyndigheten, Red-Bull, Advisa, Ragn-Sells, Adidas och Friskis&Svettis är några av annonsörerna som tagit in nya reklambyråer hittills under 2021. För Resumé berättar 13 stora och medelstora byråer om kundtillströmningen.


Ämnen i artikeln:

ReklambyråerNord DDBAcneForsman & BodenforsÅkestam HolstTillsammans SthlmLe BureauGarbergsZelloutM&C SaatchiBellbirdThe&PartnershipPrimeJung Relations

Nord DDB
Nord DDB, som sade upp ett stort antal tjänster under början av pandemin, ser nu med stor tillförsikt på 2021. Enligt vd:n Andreas Dahlqvist började vändningen efter förra sommaren

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Magasinet direkt i brevlådan, 11 nr per år

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material och vårt magasin. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har då möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.