Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Torsdag09.04.2020

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Byråer

Systembolaget satsar på Daytona

Publicerad: 7 April 2014, 10:31

Foto: Per G Norén.

Nyligen stod det klart att försäkringsjätten If har valt Daytona som strategisk partner för att utveckla det digitala kundmötet. Nu gör Systembolaget samma val.


Ämnen i artikeln:

SystembolagetDaytona

– Vi valde Daytona för att de uppfyller Systembolagets höga  kvalitetskrav och förstår vår verksamhet, säger Gunilla Mattsson,  utvecklingsansvarig för digitala kanaler på Systembolaget i en  kommentar.

Uppdraget omfattar alltifrån strategi och analys till idé/koncept, design och kreativ produktion.

–  För oss är Systembolaget en drömuppdragsgivare, med ett starkt fokus på  kundmötet både i butik och i digitala kanaler. Samtidigt har de ett  helt unikt uppdrag och varumärke som sträcker sig längre än en vanlig  detaljhandelskedja, säger Martin Ragnevad, vd på Daytona i en kommentar.  

Daytona jobbar idag med kunder som Coop, TV4, Fritidsresor, Marginalen Bank och Preem.

Karl-Johan Byttner

Ämnen i artikeln:

SystembolagetDaytona

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.