Byråer
Totalstopp på pitchmarknaden: ”Gyllene läge för byråerna att fördjupa förståelsen”
Publicerad: 31 mars 2020, 13:58
Byråvalskonsulterna Max Apéria och Gunilla Bergh.
Coronakrisen innebär oroliga kunder och en totalt lamslagen pitchmarknad . Men i stället för att drabbas av panik uppmanar byråvalskonsulterna Gunilla Bergh och Max Apéria landets byråer att utnyttja tiden till att se över sina erbjuden och bygga starkare relationer till kunderna. ”Det inte är tillräckligt många som ägnar sig åt vettiga saker”, säger Gunilla Bergh.
Gunilla Bergh, vd på byråvalskonsulterna Engage Marketing, har just nu en pågående pitch som hon är involverad i. I ett normalt läge har hon tre, fyra stycken i gång samtidigt.
Vill du läsa vidare?
Starta din prenumeration.
Just nu 49 kr för 3 månader
Möjlighet att säga upp under de första 3 månaderna.
Efter introduktionsperioden på 3 månader förnyas prenumerationen med 30% rabatt på ord.pris: 4 195 kr/år ex. moms och 12 månaders bindningstid och årlig förnyelse till ordinarie pris 5 995 kr. Inför varje förnyelse har du möjlighet att säga upp.