Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration
Byråer
Publicerad: 12 Oktober 2020, 08:07
Check! ska tydligare signalera hur byrån förhåller sig till sina kunder.
Ämnen i artikeln:
VassDen Stockholmsbaserade kommunikationsbyrån Vass Kommunikation firar femårsjubileum genom att etablera en ny varumärkesidentitet – Check! Kommunikationsbyrå.
– Vi väljer att genomföra den här satsningen under rådande pandemi. Med stor respekt för det som skett under året är vi otroligt tacksamma och glada för allt vi får vara med om i vårt arbete – och det är värt att fira! Att driva företaget med min syster är en ynnest och vi har stärkt varandra under den här perioden, sägerr Helena Engström, vd på Check!.
Byrån arbetar med kunder som Volkswagen Group Sverige AB, Volkswagen Finans Sverige AB, SJR och NTF. Namnbytet är en del av byråns utveckling och speglar dess ambition att analysera, implementera och utvärdera sina kunders kommunikativa önskemål.
– Vårt nya namn innefattar ett bredare spektra av våra tjänster gentemot kund. Hjärtat i bolaget kvarstår: att lyfta våra kunders kommunikation genom att sätta människan i fokus. Vi brinner för employer branding på sociala medier och ser ett stort behov på marknaden, berättar Johanna Engström, vice vd på Check! i en kommentar.
Ämnen i artikeln:
Vass