Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Byråer

Vill göra influencer markering mer inkluderande: ”Många varumärken saknar nätverket”

Publicerad: 1 december 2021, 10:34

Muntaga Sowe har en mångårig bakgrund på Schibsted. I höst har han startat influencer marketing-byrån C/O Agency. Målet är att nå en målgrupp av unga med utländsk bakgrund som ofta glöms bort av de etablerade influencernätverken.


Ämnen i artikeln:

MångfaldInfluencer marketing

Med bakgrund inom försäljning och kundansvar från Schibsted, We are Era och Breakit (där han varit försäljningschef under 2021) upplever Muntaga Sowe att annonsörernas investeringar i influencer marketing alltid riktar

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Magasinet direkt i brevlådan, 11 nr per år

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material och vårt magasin. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har då möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:

Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.