Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Fredag07.08.2020

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Byråer

Vingåkers Factory Outlet väljer Care of Haus

Publicerad: 20 Januari 2014, 13:29

Efter en större byråupphandling har Vingåkers Factory Outlet valt Västeråsbyrån Care of Haus som kommunikationspartner


Ämnen i artikeln:

Care of Haus

– Med hjälp av Care of Haus vill vi skapa en ny, integrerad plattform och genomföra marknadsföringsinsatser för att öka kundtillströmningen både till vår butiksoutlet och webbshopen. Det är vår största satsning någonsin, säger Robert Lindman, marknadschef för Vingåkers Factory Outlet.

Vingåkers Factory Outlet är Sveriges största outlet för märkeskläder. Här om året inledde företaget en offensiv kring e-handel och ambitionsnivån är hög – hela Norden ska kunna ta del av det stora butiksutbudet via nätet.

– Vi ser fram emot ett spännande samarbete. Det passar oss perfekt att få ansvara för hela kommunikationen, från egna kanaler med webbplats och e-handel till förtjänade och köpta medier, säger Robert Brodén, vd för Care of Haus.

Care of Haus är en fristående byrå med 38 medarbetare som jobbar med kunder och uppdrag över hela världen.

Krister Berntsson

Ämnen i artikeln:

Care of Haus

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.