Byråer
Wenderfalck ska lansera Power på svenska marknaden
Publicerad: 16 augusti 2023, 11:00
Wenderfalck kniper kommunikationsuppdraget för den nya elektronikkedjan Power, berättar Wenderfalcks vd Fredrik Jerresand.
Foto: TT NYHETSBYRÅN
Wenderfalck kniper kommunikationsuppdraget för den nya elektronikkedjan Power. Det berättar byråns vd, Fredrik Jerresand, för Resumé.
– Det kommer verkligen att synas under hösten att Power är den nya elektronikkedjan för svenska konsumenter, säger han.
Ämnen i artikeln:
WenderfalckFredrik JerresandReklamKommunikationsstrategiPR-strategiVarumärkesstrategiMarknadsföringI början av året stod det klart att den norska elektronikkedjan Power tar över hela Mediamarkts verksamhet i Sverige. Nu berättar Wenderfalcks vd för Resumé att byrån har knipit pr-
Vill du läsa vidare?
Starta din prenumeration.
Just nu 49 kr för 3 månader
Möjlighet att säga upp under de första 3 månaderna.
Efter introduktionsperioden på 3 månader förnyas prenumerationen med 30% rabatt på ord.pris: 4 195 kr/år ex. moms och 12 månaders bindningstid och årlig förnyelse till ordinarie pris 5 995 kr. Säg upp prenumerationen när som helst, så avslutas den efter avtalad bindningstid.