Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Byråval

25 nya varumärken – på sex månader

Publicerad: 25 februari 2015, 15:08

Rebeckah Stensson.

Det senaste halvåret har varit succéartat för Spalt PR. Byrån har tagit in flera nya kunder och rekryterat ett antal konsulter.


Ämnen i artikeln:

Spalt PR

I fjol tog Spalt PR in Rebeckah Stensson som ny Sverigechef från Polhem PR. Sedan dess har de tagit in hela 25 nya varumärken, enligt ett pressmeddelande. Bland dessa återfinns Gucci, Stokke,  Villeroy & Boch, Vita Coco, Nutramino, Mexx, Thomas Sabo och Kevin Murphy.

Byrån har också förstärkt teamet med ett antal nya medarbetare. Dessa är Linn Widén, med ett förflutet som frilansande stylist och redaktör, Arwen Bergström från Metro Mode samt Adelina Kahrimanovic som tidigare var på Spalt som praktikant.

– Jag fick den fantastiska möjligheten att fritt bygga mitt eget team och utveckla vårt erbjudande på det sätt jag ansåg nödvändigt och det har slutgiltigt inneburit att vi nu har ett kontor med fantastisk kompetens och en kundportfölj som är vi är otroligt stolta över, säger Rebeckah Stensson, Spalt PR i en kommentar.

Fredrik Thambert

Ämnen i artikeln:

Spalt PR

Dela artikeln:

Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.