Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Lördag15.08.2020

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Byråval

Abby Priest gör årets Guldäggskampanj

Publicerad: 23 Januari 2019, 13:43

Abby Priests kampanj för Guldägget går upp senare i vår.

Varje år väljer Komm en medlemsbyrå som får ta fram Guldäggskampanjen. I år föll valet på Abby Priest.


Ämnen i artikeln:

ReklambyråerReklamGuldäggetAbby Priest

Årets Guldäggskampanj tas fram av Abby Priest i samarbete med Komm. Kampanjen lanseras under våren.

– Att få samarbeta kring kampanjen för Guldägget 2019 tillsammans med Abby Priest känns väldigt spännande med tanke på deras senaste uppmärksammade projekt och förväntningarna är såklart väldigt höga. Byrån står med alla sina ben i flera discipliner och jag är säker på att Abby Priest kommer att levererar en aktuell kampanj som kan lyfta tävlingens syfte och affärsnyttan för företag som skapar kreativ kommunikation, säger Linda Nilsson, tävlingsansvarig för Guldägget i ett pressmeddelande.

– Det känns såklart både kul och ärofyllt att få jobba med årets guldäggskampanj. Att vända blicken inåt vår egna bransch och skapa kommunikation om en tävling som belönar kreativ kommunikation är minst sagt utmanande och kul, säger Mandarva Stenborg, vd på Abby Priest i en kommentar.

Inlämningen till Guldägget stänger den 30 januari. Guldäggsgalan äger rum den 25 april på Waterfront i Stockholm.

Arbetsgrupp KOMM

Linda Nilsson, tävlingsansvarig Guldägget
Fredrik Kullberg, produktionsledare Guldägget
Marcus Bjellder, produktionsledarassistent Guldägget

Andreas Rågsjö Thorell

Webbredaktör

andreas.thorell@resume.se

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.