Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Tisdag20.04.2021

Kontakt

Annonsera

E-tidning

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Byråval

Abby Priest vinner globalt kommunikationsuppdrag för Urbanears

Publicerad: 3 Februari 2021, 13:59

För att öka kännedomen globalt inleder Zound Industries varumärke Urbanears, ett samarbete med Abby Priest.


Ämnen i artikeln:

Abby PriestZound Industries

Abby Priest blir konceptuell partner och ska bland annat skapa ett globalt kommunikationskoncept för varumärket som lanseras våren 2021. 

– I valet av byrå letade vi efter en konceptuell partner med förmågan att skapa kommunikation som träffar rakt in i målgruppen och som fångar det Urbanears står för som varumärke. Valet landade på Abby Priest som imponerade på oss med ett koncept som vi längtar efter att ta till marknaden, säger Annika Åhlund, Global Brand & Marketing Manager på Urbanears i en kommentar.

Mandarva Stenborg, vd på Abby Priest säger i en kommentar: 

– Urbanears är på många sätt en drömkund. Som utmanare i sin kategori har de bevisat att hörlurar kan vara lika mkt en stilmarkör för ett personligt uttryck, som att att leverera ljudkvalité. Det ska bli spännande och givande att få forma resan tillsammans.

Andreas Rågsjö Thorell

Webbredaktör

andreas.thorell@resume.se

Ämnen i artikeln:

Abby PriestZound Industries

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.