Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Måndag19.04.2021

Kontakt

Annonsera

E-tidning

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Byråval

Agencys nya dejter

Publicerad: 13 November 2015, 09:49

Pr-byrån Agency utökar kundportföljen med två internationella appar: en för bilar och en för dejting.


Ämnen i artikeln:

Agency

Det är bildelningstjänsten DriveNow som jobbar BMW och MINI-bilar och den franska dejtingappen Happn som Agency har vunnit uppdrag för.

Uppdraget för Happn sträcker sig över hela Skandinavien och kommer sig av att dejtingappen vill expandera i Stockholm, Köpenhamn och Oslo.

– I princip alla företag är idag digitala i någon mening, men alltfler bygger sin kärnverksamhet kring den mobila verklighet där kunderna förväntar sig smarta tjänster direkt i den egna telefonen. För oss som byrå är det utvecklande att få vara med och öka kännedomen om två innovativa varumärken som syftar till att göra storstadsbornas vardag ännu lite bättre, kommenterar Peter Larsson, byråchef och delägare på Agency.

Yasmine Winberg

Redaktör Resumé Insikt

yasmine.winberg@resume.se

Ämnen i artikeln:

Agency

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.