Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Byråval

Agera PR ska stärka Philips i Norden

Publicerad: 9 april 2015, 12:05

Agera PR ska stärka Philips varumärke i Norden.

WOOX Innovation som står bakom Philips ljudprodukter har valt att inleda ett samarbete med Agera PR. Byrån ska fungera koordinerande för Sverige, Norge och Finland.


Ämnen i artikeln:

PhilipsByråval

WOOX Innovations inledde samarbetet med Agera PR den 1 april. Målet är att nå tillverkarens målgrupp inom hemelektronik med information, produktlanseringar och nyheter.

– Agera PR har en hög teknisk kunskap inom området och lyckade samarbeten inom branschen i ryggen. Vi verkar i en bransch där konsumentbeteenden snabbt förändras i form av olika gränssnitt, plattformar och distributionsalternativ. Vi ligger långt framme i utvecklingen och det grundläggande för oss att nå målgruppen med kommunikation som är lättillgänglig och informativ och som överskådligt understryker fördelarna med produkterna, säger Daniel Lindén, marknadschef på WOOX Innovations, i ett pressmeddelande.

Samarbetet med Agera PR innebär en offensiv satsning för att stärka Philips varumärke på den nordiska marknaden.

– Philips som varumärke har en otrolig potential på den nordiska marknaden och kommer lansera en rad spännande nyheter under året, säger Michael Falk, vd på Agera PR, i ett pressmeddelande.

Susanna Sköld

Ämnen i artikeln:

PhilipsByråval

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.