Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Måndag21.09.2020

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Byråval

Åhléns slopar nya konceptet – marknadschefen om valet av Tillsammans

Publicerad: 28 April 2020, 09:11

Åhléns marknads- och försäljningschef Cecilia Mortimer Meurling.

När Åhléns satsar digitalt väljer de att bryta det sjuåriga byråsamarbetet med Forsman & Bodenfors. Samtidigt berättar Cecilia Mortimer Meurling att de gått vidare från konceptet ”Ha det fint” som lanserades för ett år sedan.


Ämnen i artikeln:

TillsammansÅhlénsForsman & Bodenfors

Det svenska varuhuset Åhléns väljer Tillsammans som ny huvudbyrå, det meddelar bolaget i ett pressmeddelande. Åhléns berättar vidare att de sedan ett tag tillbaka jobbar efter en ny strategi med

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Magasinet direkt i brevlådan, 11 nr per år

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material och vårt magasin. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har då möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.