Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration
Byråval
Publicerad: 28 April 2020, 09:11
Åhléns marknads- och försäljningschef Cecilia Mortimer Meurling.
När Åhléns satsar digitalt väljer de att bryta det sjuåriga byråsamarbetet med Forsman & Bodenfors. Samtidigt berättar Cecilia Mortimer Meurling att de gått vidare från konceptet ”Ha det fint” som lanserades för ett år sedan.
Det svenska varuhuset Åhléns väljer Tillsammans som ny huvudbyrå, det meddelar bolaget i ett pressmeddelande. Åhléns berättar vidare att de sedan ett tag tillbaka jobbar efter en ny strategi med
Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna
För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material och vårt magasin. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har då möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.