Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration
Byråval
Publicerad: 24 Oktober 2018, 11:30
Släktforskningsjätten Ancestry väljer Loyaltic som digital byrå på den svenska marknaden.
Ämnen i artikeln:
ByråvalLoyaltic har tidigare haft kunder så som Coca-Cola, Microsoft, Lenovo och Nestlé.
– Vi ser väldigt mycket fram emot att börja jobba med Loyaltic i Sverige. Loyaltic har visat ansvar, kompetens och en förståelse av vår affärsmodell och utmaningar i det snabbt förändrade digitala landskapet. Vi kommer fortsätta att förstärka vår digitala närvaro i Sverige och se till att vår målgrupp hittar våra tjänster lättare och via fler kanaler än tidigare , säger Rebecca Palmer, Senior Marketing Manager Sweden på Ancestry, i ett pressmeddelande.
Med ett koncept som mycket bygger på en kombination av teknik, data, kreativitet och stödtjänster ska de alltså nu marknadsföra släktforskningssajten i Sverige.
– I den snabbt växande marknaden inom släktforskning och dna-prover, känner vi oss priviligierade att ha möjligheten att arbeta med Ancestry. Vårt jobb är nu att hjälpa till med att få ännu fler konsumernter i Sverige att hitta Ancestry i flera kanaler, kommenterar Robert Olkinuora, Managing Director at Loyaltic.
Ämnen i artikeln:
Byråval