Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Måndag19.04.2021

Kontakt

Annonsera

E-tidning

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Byråval

Arla Köket väljer CP+B

Publicerad: 22 Augusti 2016, 12:18

"Tänk vad lite god mat kan göra" är Arla Kökets senaste reklamkoncept, framtaget av CP+B.

Foto: Kampanjbild/Arla

Kampanj om gemenskapen i köket blir startskottet för det nya samarbetet mellan CP+B och Arla Köket. Se första filmen här.


Ämnen i artikeln:

CP+BArlaArla Foods

Matvarumärket Arla Köket har efter en pitch valt CP+B som reklambyrå och strategisk partner.
– Det är ett riktigt drömuppdrag för oss att få möjlighet att skapa kommunikation för ett av Sveriges mest populära varumärke inom recept och matlagningsprodukter, säger Sofia Weman, byråledare på CP+B Stockholm.

Man inleder samarbetet med en ny kommunikationskampanj och nytt koncept, där Arla Köket lyfter värdet av gemenskapen i köket och samtidigt lanserar en ny produkt. Kampanjen rullas ut i form av reklamfilmer och digitalt material.
– Vårt samarbete med CP+B känns väldigt spännande – tillsammans har vi tagit fram ett väldigt starkt långsiktigt koncept för Arla Köket som förmedlar vår tro på hur god mat förenar och skapar gemenskap, säger Elisabeth Hedenljung, varumärkesansvarig på Arla Köket.

Mårten Färlin

Ämnen i artikeln:

CP+BArlaArla Foods

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.