Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Torsdag29.10.2020

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Byråval

Arvid Nordquists nya byrå

Publicerad: 2 December 2015, 15:49

Gänget på Sticky Beat ska få fler att dricka Arvid Nordquist.

Kaffemärket Arvid Nordquist anlitar Sticky Beat som ny partner. Byrån ska främst göra deras digitala kampanjer.


Ämnen i artikeln:

Digitala byråerSticky Beat

De senaste månaderna har Arvid Nordquist utvärderat ett antal byråer för att slutgiltligen välja Sticky Beat. Anledningen är främst deras digitala kompetens.
– Sticky Beat besitter en kreativ och teknisk höjd som passar perfekt för oss. Arvid Nordquist sökte efter en byrå som kan stärka upplevelsen för våra kunder i alla digitala kanaler och med Sticky Beats långa erfarenhet från digitala kampanjer för webb, mobilt och sociala media känns de som det perfekta valet, säger marknadschef Erica Bertilsson i en kommentar.

Sticky Beat har kontor i Torsby, Stockholm, Karlstad och Oslo. De har bland annat legat bakom en av årets mest prisbelönta kampanjer: Helix-appen för Liseberg.
– Vi är väldigt glada för det här förtroendet, säger Michael Dabrowski, vd på Sticky Beat. Arvid Nordquist är ett anrikt familjeföretag som är oerhört moderna och kvalitetsmedvetna och de ligger i framkant när det gäller hållbarhet.

Fredrik Thambert

Ämnen i artikeln:

Digitala byråerSticky Beat

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.