Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Lördag28.11.2020

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Byråval

Barnfonden väljer Scream

Publicerad: 16 April 2014, 10:12

Barnfonden vill hitta fler faddrar.

Foto: Barnfonden.

Scream blir ny mediebyrå för Barnfonden. Målet är att stärka den digitala närvaron.


Ämnen i artikeln:

ScreamMediebyråer

Tanken är att samla alla medieköp på samma ställe, för att nå maximal effekt genom traditionella, digitala och egna kanaler.  

– Scream kan framförallt hjälpa oss att förbättra vår digitala närvaro. Nu blir det enklare för oss satsa på rätt kommunikation i rätt kanaler, säger Cecilia Schön, insamlingschef på Barnfonden, i ett pressmeddelande.  

– Vi ska hjälpa Barnfonden att hitta rätt kanaler för att attrahera nya faddrar och bidragsgivare i dag och i framtiden.  Vi lägger stor vikt vid att förstå de blivande faddrarnas resa och beteende, säger Anders Brändefors, rådgivare på Scream, i ett pressmeddelande.

Yasmine Winberg

Redaktör Resumé Insikt

yasmine.winberg@resume.se

Ämnen i artikeln:

ScreamMediebyråer

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.