Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Tisdag14.07.2020

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Byråval

Brothers väljer Garbergs

Publicerad: 23 April 2019, 08:57

Brothers, med 70 fysiska butiker i Sverige och Finland och en växande e-handelsaffär har valt Garbergs som ny reklambyrå.


Ämnen i artikeln:

ReklambyråerBrothersGarbergs

Tillsammans ska de ta fram en ny varumärkesplattform och ett nytt kommunikativt koncept för varumärket. Arbetet pågår redan för fullt och det första resultatet kommer  hösten 2019.

– Modemarknaden är extremt konkurrensutsatt och vi behöver bli både mer synliga, inspirerande och tydliga med vad Brothers står för. Under upphandlingen som vi gjort under våren visade Garbergs stort engagemang och förståelse för våra utmaningar och idéer som gjorde valet lika självklart som vita sneakers till vårgarderoben, säger Oscar Arrsjö, marknadschef på Brothers i ett pressmeddelande.

– Det känns väldigt roligt och inspirerade att få vara med och göra Brothers mer synliga och angelägna. De är ett härligt och kunnigt gäng med stilproffset Oscar Arrsjö som marknadschef och Lina Söderqvist som vd. Lina känner vi dessutom från vårt internationellt uppmärksammade samarbete för Björn Borg, så vi vet att modet finns att göra kommunikation som gör skillnad, säger Mehrnaz Bejne, vd på Garbergs i en kommentar.

Andreas Rågsjö Thorell

Webbredaktör

andreas.thorell@resume.se

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.