Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Onsdag21.10.2020

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Byråval

Byrån som ska locka fler singlar

Publicerad: 7 November 2014, 09:10

Från vänster: Magnus Fältman cd, Viktor Olsson Copy, Lukas Klepke Designer, Ellen Ström ad och Johanna Linander Projektledare.

FCB Fältman & Malmén får uppdraget att lokalanpassa kommunikationen och locka fler singlar till dejtingsajten Match.com i Norden.


Ämnen i artikeln:

FCB Fältman & Malmén

Uppdraget handlar om att lokalanpassa centralt framtagen kommunikation för tv, radio och i viss mån digitala medier för dejtingsajten Match.com.

– Vi är oerhört glada att ha fått förtroendet för detta uppdrag och ser fram emot att få jobba med denna spännande bransch. Vi är i full gång med arbetet att implementera ett kommunikativt grepp som både tar för sig och fungerar i samtliga nordiska marknader, säger Magnus Fältman, cd på FCB Fälman & Malmén, i ett pressmeddelande.

Caroline Krushage, Head of Marketing Nordic region på Match.com om samarbetet:
– Vi ser fram emot att jobba med FCB Fältman Malmen på den nordiska marknaden. De har visat att de förstår både vår affär och våra lokala mål, så det är verkligen med stor spänning och tillförsikt vi inleder samarbetet.

Susanna Sköld

Ämnen i artikeln:

FCB Fältman & Malmén

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.