Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Byråval

Cancerrehabfonden satsar digitalt med Holy Comms

Publicerad: 26 mars 2019, 08:56

Lisa Kruse, grundare och strateg på Holy Comms.

Cancerrehabfonden växlar upp sina digitala aktiviteter tillsammans med Holy Comms.


Ämnen i artikeln:

Byråval

Varje år får drygt 60 000 svenskar en cancerdiagnos – det är en var tionde minut. Cancerforskningens frammarsch har burit frukt; idag överlever de flesta sin sjukdom. Vad få talar om är hur tuff tiden efter cancerbehandlingen kan vara. Cancerrehabfonden är en fristående, ideell organisation som erbjuder cancerdrabbade rehabilitering.

Med sin huvudbyrå Det har man byggt upp Cancerrehabfonden varumärke sedan 2013. Nu får organisationen ett digitalt tillskott genom ett nytt samarbete arbete med Holy Comms, som kommer att fokusera på organisationens digitala aktiviteter.

– Det sa klick direkt när jag träffade Cancerrehabfonden – kärlek vid första ögonkastet. Det finns en enorm, intern kraft i organisationen. Jag imponeras varje dag av deras glöd. Genom att katalysera den passion och kunskap de besitter till den digitala arenan ska vi tillsammans se till att Cancerrehabfonden tar mer mark. Alla ska veta varför cancerrehabilitering behövs, säger Lisa Kruse, grundare av Holy Comms, i ett pressmeddelande.

Amanda Törner

Reporter

amanda.torner@resume.se

Ämnen i artikeln:

Byråval

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.