Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Byråval

Confetti ska få skidprofilerna att sticka ut

Publicerad: 10 december 2014, 13:50

Emil Jönsson och Anna Haag återvänder till Confetti.

Skidåkarna Emil Jönsson och Anna Haag fortsätter sitt samarbete med kommunikationsbyrån Confetti för att profilera sina varumärken i skidbranschen.


Ämnen i artikeln:

Confetti

Emil Jönsson och Anna Haag är aktuella inför skid-VM i Falun i februari. Nu väljer de båda att återvända till byrån Confetti som de tidigare samarbetat med. Confetti ska hjälpa skidåkarna att profilera deras varumärken och sticka ut i branschen.

– Vi har ett genuint intresse för idrott på byrån och vi har flera personer med egna elitkarriärer bakom sig som vet hur man behöver jobba med sitt varumärke, både generellt och för att attrahera sponsorer, säger Annica Wenngren Andersson och Eva Mandelqvist, ägare av Confetti, i ett pressmeddelande och fortsätter:

– Det är lite speciellt att jobba med personliga varumärken. Skid-VM kommer att bli grymt!

Susanna Sköld

Ämnen i artikeln:

Confetti

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.

Se fler branschtitlar från Bonnier News