Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Tisdag07.04.2020

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Byråval

”Där livet händer” i riskzonen – Ikeas marknadschef om nya byrån

Publicerad: 26 Februari 2020, 09:59

(Uppdaterad) För några veckor sedan kunde Resumé berätta att Ikea låg i upphandling. Nu står det klart att Åkestam Holst, som var med i pitchen, tappar det varumärkesbyggande uppdraget till Vice byrå Virtue.


Ämnen i artikeln:

VirtuePer StoltIKEAIkea

Det blir alltså Virtue, med huvudkontor i Köpenhamn som är Ikeas nya huvudbyrå för varumärkesbyggande kommunikation för det regionala klustret med sex marknader där Sverige ingår tillsammans Finland, Norge, Danmark,

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna
Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Magasinet direkt i brevlådan, 11 nr per år

Du har möjlighet att säga upp prenumerationen när du vill under de första 30 dagarna. Därefter övergår den till en 12 månaders prenumeration med allt vårt digitala material och magasin för 5995 kr/år (ex. moms).

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Ämnen i artikeln:

VirtuePer StoltIKEAIkea

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.