Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Byråval

De ska bli Svenska Turistföreningens Hero

Publicerad: 19 december 2014, 13:24

Karin Hagman på Hero.

Foto: Hero Kommunikation.

Svenska Turistföreningen (STF) väljer Hero till ny kommunikationsbyrå. Tanken är att byrån ska hjälpa STF att utveckla varumärke, kommunikation och opinionsbildning under 2015.


Ämnen i artikeln:

Hero KommunikationSTF

Arbetet har redan satt igång och de två organisationerna tar fram en handlingsplan för att kunna ge sig in i samhällsdebatten. Hero ska också dra igång ett projekt som de hoppas ska aktivera och öka engagemanget för STF.

– Att arbeta med duktiga och drivna kunder som har höga ambitioner är alltid roligt. Här är det en organisation med viktiga frågor som ekoturism och allemansrätt. Att få fler att förstå vilken potential som finns i STF känns väldigt stimulerande, säger Karin Hagman, kundansvarig på Hero Kommunikation, i ett pressmeddelande.

STF har enligt dem själva redan satsat mycket på att förnya och förtydliga föreningen under de senaste åren.

– Vi vet att det finns mer att upptäcka vid sidan av vägen, lite längre in i skogen och lite högre upp på fjället. Vi lyfter fram det nya, samtidigt som vi bevarar alla positiva associationer många redan har till STF, säger Sylvia Nylin, vice generalsekreterare och chef för kommunikation och försäljning på STF.

Yasmine Winberg

Redaktör Resumé Insikt

yasmine.winberg@resume.se

Ämnen i artikeln:

Hero KommunikationSTF

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.