Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Onsdag28.10.2020

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Byråval

De ska få fler att gå med i bokklubb

Publicerad: 17 Juni 2015, 12:47

Johanna Axiander och Edit Künstlicher.

Foto: Juliana Wiklund.

Bonniers Bokklubbar tar in EditK som pr-byrå. Uppdraget är att synliggöra fördelarna med konceptet.


Ämnen i artikeln:

PR-ByråerEdit Künstlicher

Bokklubbar är ett klassiskt fenomen. Men vilken roll spelar de i dagens digitala värld? Pr-byrån EditK ska hjälpa Bonniers Bokklubbar att nå ut i bruset.

– Vi älskar böcker på byrån och har haft förmånen att ha jobbat med flera mediala och försäljningsmässigt framgångsrika titlar. Därför känns det fantastiskt att få samarbeta med klassiska Bonniers Bokklubbar, nu när intresset för böcker aldrig varit större hos konsument, säger Edit Künstlicher, vd på EditK, i ett pressmeddelade.

Byrån jobbar sedan tidigare med förlag som Liber och Printz Publishing.

Fredrik Thambert

Ämnen i artikeln:

PR-ByråerEdit Künstlicher

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.