Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Byråval

De ska marknadsföra pingvinstänger

Publicerad: 8 december 2014, 09:06

Ola Göransson, marknadschef på Toms tillsammans med Peter Karlsson, vd på BE.

Den relativt nya Göteborgsbyrån BE Reklambyrå vinner godisföretaget Toms Sverige. De börjar med reklamkommunikation för pingvinstänger.


Toms vill med sitt nya byråval förstärka den digitala närvaron och jobba för ett starkare intryck i butik.

Förutom pingvinstänger, som tillhör godisföretagets gamla produkter, ska BE vara med i lanseringen av några nyheter.

– Med tanke på att det handlar om välkända varumärken känns det extra kul att få ta kommunikationen till en ny nivå, säger Peter Karlsson, cd och vd på BE Reklambyrå, i ett pressmeddelande.

BE Reklambyrå har funnits i ungefär två år och jobbar förutom med Toms med bland andra Babyproffsen, Prioritet Finans och Pulsen.

Yasmine Winberg

Redaktör Resumé Insikt

yasmine.winberg@resume.se

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.