Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera
Sök



Byråval

Dicopay inleder samarbete med Objectif STHLM

Publicerad: 30 Augusti 2019, 09:04

Freddie Arnesson, Marie Lundberg, vd Dicopay, Madelene Kraemer, marknad- och försäljningschef Dicopay & John Thungren

Den digitala betaltjänsten Dicopay anlitar nystartade Objectic STHLM som kommunikationspartner.


Ämnen i artikeln:

Byråval

I januari startade de två tidigare Edelman Deportivo-medarbetarna John Thungren och Freddie Arnesson upp kommunikationsbyrån Objectif STHLM. Byrån berättade från start att man på ett liknande sätt som Edelman Deportivo skulle jobba med den förtjänade uppmärksamheten som mål och sociala medier och pr som verktyg.

Nu aviserar byrån sitt första kundsamarbete. Det är den digitala betaljtänsten Dicopay som inleder ett samarbete med Objetif STHLM. Dicopays tjänst riktar sig till småföretagare med en mängd kunder och som tampas med sin likviditet. Bland bolagets investerare finns den tidigare finansministern Anders Borg.

– Vi är glada för att utveckla vårt fina samarbete och ser fram emot att ta det nästa nivå. Objectif är lyhörda och snabba och som småföretagare själva, förstår de verkligen våran tjänst till fullo, säger Madelene Kraemer, marknad- och försäljningschef på Dicopay.

Samarbetet innefattar bland annat aktiveringar på sociala medier, medierelationer och strategisk rådgivning.

– Vi är otroligt glada att samarbeta med Dicopay. Tjänsten är fantastisk och människorna likaså. De har kommunikativt mod, en förståelse för förtjänade budskap och en vision att förändra en kommunikativt monoton bransch till det spännande och roliga, säger John Thungren och Freddie Arnesson på Objectif Sthlm.

Tidigare i år har Objectif STHLM även inlett ett samarbete med fintech-bolaget Inyetts.

Thomas Nilsson

Reporter

thomas.nilsson@resume.se


Ämnen i artikeln:

Byråval

Dela artikeln:

Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.