Byråval
Efter tappet av Apoteket – Apotea väljer Forsman & Bodenfors: ”Vi ska bli Sveriges största apotek alla kategorier”
Publicerad: 19 december 2022, 11:20
Forsman & Bodenfors ska utveckla ett strategiskt kommunikationskoncept för varumärket nästa år. Bakom Apoteas satsning på mer varumärkesbyggande kommunikation ligger råd från en ”Mr. X”, berättar Pär Svärdson.
En av Sveriges största e-handlare, nätapoteket Apotea, väljer efter en lång pitchprocess Forsman & Bodenfors som ny reklambyrå. Förra året omsatte bolaget 4,5 miljarder kronor med en mediebudget på drygt
Vill du läsa vidare?
Starta din prenumeration.
Första 30 dagarna utan kostnad
Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna
För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material och vårt magasin. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har då möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.