Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Onsdag12.08.2020

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Byråval

Ett modernt uppdrag för Wonderleap & Eight

Publicerad: 5 Juni 2014, 07:37

Moderna Museet i Malmö har under våren hittat en partner i kommunikationsbyrån Wonderleap & Eight. Målet är att locka fler besökare och att stärka bilden av museet som en debattör.


Ämnen i artikeln:

Wonderleap & EightModerna MuseetByråvalKommunikationsbyråer

Samarbetet går av stapeln i samband med lanseringen av utställningen, Society Acts, som öppnar 20 september.  

– Moderna Museet Malmö har bett oss att utmana dem. Det ser vi fram emot, säger Klas Oskarsson, projektledare på Wonderleap & Eight.  

Arbetsgrupp Moderna Museet Malmö
John Peter Nilsson, chef
Andreas Nilsson, intendent  
Cecilia von Schantz, kommunikationschef  
Madelene Holm, kommunikatör

Arbetsgrupp Wonderleap & Eight
Klas Oskarsson, projektledare
Ida Backman, kreatör
Björn Lindén, kreatör
Petter Modéer, kreatör
Nils Holmström, digital kreatör
Amanda Lindblom, produktionsledare

Yasmine Winberg

Redaktör Resumé Insikt

yasmine.winberg@resume.se

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.