Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration
Byråval
Publicerad: 5 juni 2014, 07:37
Moderna Museet i Malmö har under våren hittat en partner i kommunikationsbyrån Wonderleap & Eight. Målet är att locka fler besökare och att stärka bilden av museet som en debattör.
Samarbetet går av stapeln i samband med lanseringen av utställningen, Society Acts, som öppnar 20 september.
– Moderna Museet Malmö har bett oss att utmana dem. Det ser vi fram emot, säger Klas Oskarsson, projektledare på Wonderleap & Eight.
Arbetsgrupp Moderna Museet Malmö
John Peter Nilsson, chef
Andreas Nilsson, intendent
Cecilia von Schantz, kommunikationschef
Madelene Holm, kommunikatör
Arbetsgrupp Wonderleap & Eight
Klas Oskarsson, projektledare
Ida Backman, kreatör
Björn Lindén, kreatör
Petter Modéer, kreatör
Nils Holmström, digital kreatör
Amanda Lindblom, produktionsledare