Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Torsdag06.08.2020

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Byråval

Fem nya kunder till HOSS Agency

Publicerad: 31 Januari 2019, 11:59

Showit Kidane och Sharareh Hoss

HOSS Agency säkrar avtal med fem nya pr-kunder till byrån: Kopparbergs Bryggeri, Buffalo, Mister French och de två danska varumärkena Won Hundred och HairLust.


Ämnen i artikeln:

Hoss AgencyPR-Byråer

Under 2018 satsade HOSS Agency med att stärka det strategiska
pr-utbudet och rekryterade Showit Kidane som pr-chef.  Nu har byrån tagit in fem nya
pr-kunder i Skandinavien.

– Under slutet av 2018 låg mitt fokus i att utveckla HOSS Agencys kommunikationserbjudande i syfte att driva byrån framåt och vi ser nu fram emot att ta mer mark under 2019. För oss är det viktigt att fylla vår portfolio med varumärken som går i linje med vår vision. Därför känner jag mig extra stolt över att vi har vunnit dessa välkända varumärken och är ett bevis på att allt är möjligt när man har rätt inställning och tydliga mål, säger Showit Kidane pr-chef på HOSS Agency i ett pressmeddelande.

Andreas Rågsjö Thorell

Webbredaktör

andreas.thorell@resume.se

Ämnen i artikeln:

Hoss AgencyPR-Byråer

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.